REGULAMENTELE MAGAZINULUI ONLINE
IIYAMA-ESHOP.RO

CONȚINUT:

1. DISPOZIȚII GENERALE

2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE

3. TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE ÎNCHEIERE A CONTRACTULUI DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

4. MODALITĂȚILE ȘI TERMENELE DE PLATĂ A PRODUSULUI

5. COSTUL, MODALITĂȚILE ȘI TERMENELE DE LIVRARE A PRODUSULUI

6. RECLAMAȚIILE REFERITOARE LA PRODUS

7. PROCEDURILE EXTRAJUDICIARE DE RECLAMAȚIE ȘI DE DESPĂGUBIRE ȘI NORMELE DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI.

8. DREPTUL DE RETRAGERE

9. DISPOZIȚII PRIVIND COMERCIANȚII

10. DISPOZIȚII FINALE

11. MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE

 

Magazinul online www.iiyama-eshop.ro se preocupă de drepturile consumatorilor. Consumatorul nu poate renunța la drepturile care îi sunt acordate în temeiul Legii privind drepturile consumatorilor. Dispozițiile contractuale care sunt mai puțin favorabile pentru consumator decât dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor nu sunt valabile, iar în locul acestora se aplică dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor. Prin urmare, dispozițiile prezentelor condiții generale nu au scopul de a exclude sau de a limita niciunul dintre drepturile consumatorului la care acesta este îndreptățit în temeiul unor dispoziții legale imperative, iar orice eventuală îndoială va fi interpretată în favoarea consumatorului. În caz de neconcordanță între dispozițiile acestor Termeni și condiții și legislația menționată mai sus, aceasta din urmă prevalează și se aplică.

1. DISPOZIȚII GENERALE

1.    Magazinul de internet disponibil la adresa de internet www.iiyama-eshop.ro este administrat de către societatea HSI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Opolu (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Technologiczna 2B, 45-839 Opole); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000198842; instanța de înregistrare la care se păstrează documentația societății: Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; capitalul social de: 100 000 PLN, NIP 7540334843, REGON 008305006, adresa de e-mail: info@iiyama-eshop.ro.

2.    Acești Termeni și condiții se adresează atât consumatorilor, cât și întreprinderilor care utilizează Magazinul online, cu excepția cazului în care o anumită dispoziție a Termenilor și condițiilor prevede altfel și se adresează exclusiv consumatorilor sau întreprinderilor.

3.    Administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în Magazinul online în legătură cu punerea în aplicare a prevederilor acestor Termeni și Condiții este Vânzătorul. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în scopurile, pe perioada și pe baza motivelor și principiilor indicate în politica de confidențialitate publicată pe site-ul Magazinului online. Politica de confidențialitate conține, în primul rând, principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Administrator în Magazinul Internet, inclusiv motivele, scopurile și durata prelucrării datelor cu caracter personal și drepturile persoanelor vizate, precum și informații privind utilizarea cookie-urilor și a instrumentelor analitice în Magazinul Internet. Utilizarea Magazinului online, inclusiv efectuarea de achiziții, este voluntară. În mod similar, furnizarea aferentă a datelor cu caracter personal de către client sau clientul care utilizează magazinul online este voluntară, sub rezerva excepțiilor indicate în politica de confidențialitate (încheierea unui contract și obligațiile legale ale vânzătorului).

4.    Definiții:

1.    ZIUA DE LUCRU - o zi de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

2.    FORMULAR DE ÎNREGISTRARE - un formular disponibil în Magazinul online care permite crearea unui Cont.

3.    FORMULAR DE COMANDĂ - un Serviciu electronic, un formular interactiv disponibil în Magazinul online care permite Comandantului să plaseze o Comandă, în special prin adăugarea Produselor într-un coș electronic și prin specificarea termenilor Contractului de vânzare, inclusiv a metodei de livrare și de plată.

4.    CLIENT - (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de legislația general aplicabilă, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin lege - care a încheiat sau intenționează să încheie un Contract de vânzare cu Vânzătorul.

5.    CODUL CIVIL - Legea privind Codul civil din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de legi 1964 nr. 16, poziția 93, cu modificările ulterioare).

6.    CONT - Serviciu electronic, un set de resurse în sistemul TIC al Furnizorului de servicii, marcat cu un nume individual (login) și o parolă furnizate de Client, în care sunt stocate datele furnizate de Client și informații despre Comenzile plasate de acesta în Magazinul online.

7.    PRODUS - un articol mobil disponibil în Magazinul online, care face obiectul unui Contract de vânzare între Client și Vânzător.

8.    REGULAMENT - prezentul regulament al Internet Shop.

9.    MAGAZIN DE INTERNET - Magazinul online al furnizorului este disponibil la următoarea adresă de internet: www.iiyama-eshop.ro.

10.  VÂNZĂTOR; PRESTATOR DE SERVICII - societate comercială HSI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ cu sediul în Opole (sediul social și adresa de notificare sau comunicare: ul. Technologiczna 2B, 45-839 Opole, Poland); introdus în Rejestr Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego la KRS 0000198842; instanța de înregistrare la care se păstrează registrele societății: Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; capitalul social al: 100 000 zł., NIP 7540334843, REGON 008305006, adresa de e-mail: info@iiyama-eshop.ro

11.  CONTRACT DE VÂNZARE - un contract de vânzare a unui Produs încheiat sau încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului Online.

12.  SERVICIU ELECTRONIC - un serviciu furnizat electronic de către Furnizorul de servicii către Client prin intermediul Magazinului Internet.

13.  UTILIZATOR - (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de legislația general aplicabilă, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin lege, care utilizează sau intenționează să utilizeze un Serviciu electronic.

14.  LEGEA DREPTURILOR CONSUMATORILOR, LEGE - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Monitorul Oficial 2014, poziția 827, cu modificările ulterioare).

15.  COMANDĂ - Declarația de voință a Clientului transmisă prin intermediul Formularului de comandă și care vizează direct încheierea Contractului de vânzare a produselor cu Vânzătorul.

2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE

1.    Următoarele servicii electronice sunt disponibile în magazinul online: Cont și Formular de comandă.

1.    Cont - utilizarea unui cont este posibilă după ce beneficiarul serviciului a parcurs un total de trei etape consecutive - (1) completarea formularului de înregistrare, (2) apăsarea câmpului "Salvare". În Formularul de înregistrare, este necesar ca Clientul să furnizeze următoarele detalii: numele și prenumele, adresa de e-mail și parola. Clientul poate, de asemenea, să utilizeze un Cont, bifând caseta de selectare corespunzătoare la plasarea unei comenzi - în momentul plasării unei comenzi, se creează un Cont pentru Client.

1.    Serviciul de cont electronic este furnizat gratuit pentru o perioadă de timp nedeterminată. Clientul are opțiunea, în orice moment și fără a da vreun motiv, de a șterge contul (demisia din cont), trimițând o cerere corespunzătoare Furnizorului de servicii, în special prin e-mail la adresa: info@iiyama-eshop.ro sau în scris la adresa: ul. Technologiczna 2B, 45-839 Opole, Poland.

2.    Formularul de comandă - utilizarea Formularului de comandă începe în momentul în care Clientul adaugă primul Produs în coșul de cumpărături electronic din Magazinul online. Comanda este plasată atunci când Clientul parcurge un total de doi pași consecutivi - (1) completarea Formularului de comandă și (2) apăsarea căsuței "Comandă și plătește" de pe site-ul Magazinului online după completarea Formularului de comandă. - până la acest moment, este posibil să modificați singuri datele introduse (în acest scop, vă rugăm să urmăriți mesajele afișate și informațiile disponibile pe site-ul web al Magazinului online). În Formularul de comandă, este necesar ca Clientul să furnizeze următoarele detalii referitoare la Client: numele și prenumele/denumirea societății, adresa (strada, numărul casei/apartamentului, codul poștal, localitatea, țara), adresa de e-mail, numărul de telefon de contact și detalii referitoare la Contractul de vânzare: Produs(e), cantitatea de Produs(e), locul și metoda de livrare a Produsului(lor), metoda de plată. În cazul Clienților care nu sunt consumatori, este necesar, de asemenea, să se furnizeze numele companiei și numărul de identificare fiscală.

1.    Serviciul electronic de Formular de comandă este furnizat gratuit, este un serviciu unic și încetează atunci când o comandă este plasată prin intermediul acestuia sau atunci când clientul încetează să mai plaseze o comandă prin intermediul acestuia în avans.

2.    Cerințele tehnice necesare pentru cooperarea cu sistemul TIC utilizat de furnizorul de servicii: (1) computer, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet; (2) acces la poșta electronică; (3) browser web: Mozilla Firefox versiunea 17. 0 și versiunile superioare sau Internet Explorer versiunea 10.0 și versiunile superioare, Opera versiunea 12.0 și versiunile superioare, Google Chrome versiunea 23.0. și versiunile superioare, Safari versiunea 5.0 și versiunile superioare, Microsoft Edge versiunea 25.10586.0.0 și versiunile superioare; (4) rezoluție minimă recomandată a ecranului: 1920x1080; (5) activați cookie-urile și Javascript în browserul dumneavoastră.

3.    Clientul este obligat să utilizeze Magazinul online într-un mod conform cu legea și moralitatea, cu respectarea drepturilor personale și a drepturilor de autor și a drepturilor de proprietate intelectuală ale Furnizorului de servicii și ale terților. Clientul este obligat să introducă datele în conformitate cu faptele. Clientului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal.

4.    Procedura de reclamație pentru serviciile electronice:

1.    Plângeri legate de furnizarea de servicii electronice de către Furnizorul de servicii și alte plângeri legate de funcționarea Magazinului online (cu excepția procedurii de reclamații privind produsele, care este indicată la punctul. 6 din Termeni și Condiții) pe care Clientul le poate depune, de exemplu:

1.    în scris la următoarea adresă: ul. Technologiczna 2B, 45-839 Opole, Poland;

2.    în format electronic prin e-mail la adresa: info@iiyama-eshop.ro.

2.    Se recomandă ca beneficiarul serviciului să precizeze în descrierea plângerii: (1) informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data neregulii; (2) cererea Clientului; și (3) datele de contact ale reclamantului - acest lucru va facilita și accelera procesarea reclamației de către Prestatorul de servicii. Cerințele prezentate în fraza precedentă sunt doar sub formă de recomandare și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără descrierea recomandată a reclamației.

3.    Furnizorul de servicii răspunde la reclamație fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la depunerea acesteia.

3. CONDIȚIILE DE ÎNCHEIERE A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE

1.    Încheierea unui Contract de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o comandă folosind Formularul de comandă de pe Magazinul online în conformitate cu punctul. 2.1.2 din Termeni și Condiții.

2.    Prețul produsului afișat pe site-ul web al magazinului online este exprimat în zloți polonezi și include taxele. Clientul este informat cu privire la prețul total, inclusiv taxele, al Produsului care face obiectul comenzii, precum și cu privire la costurile de livrare (inclusiv transportul, livrarea și serviciile poștale) și alte costuri, iar dacă valoarea acestor taxe nu poate fi stabilită - cu privire la obligația de a le plăti, Clientul este informat pe site-ul web al Magazinului on-line în timpul procesului de plasare a comenzii, inclusiv în momentul exprimării voinței Clientului de a fi obligat prin Contractul de vânzare.

3.    Procedura de încheiere a unui contract de vânzare în magazinul online prin intermediul formularului de comandă

1.    Încheierea unui Contract de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comandă în Magazinul online în conformitate cu punctul. 2.1.2 din Termeni și Condiții.

2.    După plasarea comenzii, vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și, în același timp, acceptă comanda în vederea executării. Confirmarea primirii Comenzii și a acceptării acesteia pentru procesare se face prin trimiterea de către Vânzător către Client a unui mesaj de e-mail corespunzător la adresa de e-mail furnizată de Client în timpul procesului de plasare a Comenzii, care conține cel puțin declarațiile Vânzătorului cu privire la primirea Comenzii și acceptarea acesteia pentru procesare, precum și confirmarea încheierii Contractului de vânzare. La primirea de către Client a mesajului de e-mail menționat mai sus, se încheie Contractul de vânzare între Client și Vânzător..

4.    Conținutul Contractului de vânzare încheiat este înregistrat, securizat și pus la dispoziția Clientului prin (1) punerea la dispoziție a acestor Termeni și condiții pe site-ul web al Magazinului online și (2) trimiterea către Client a mesajului de e-mail menționat la punctul. 3.3.2. din Termeni și condiții. Conținutul Contractului de vânzare este înregistrat și securizat suplimentar în sistemul informatic al Magazinului Internet al Vânzătorului..

4. MODALITĂȚILE ȘI TERMENELE DE PLATĂ PENTRU PRODUS

1.    Vânzătorul va pune la dispoziția Clientului următoarele metode de plată pentru Contractul de vânzare-cumpărare:

1.    Plata la livrare în numerar la livrare.

2.    Plata prin transfer bancar în contul bancar al vânzătorului.

3.    Plățile electronice și cu cardul de credit prin PayU.pl și Przelewy24.pl - metodele de plată disponibile în prezent sunt specificate pe site-ul magazinului online în secțiunea de informații privind metodele de plată și pe site-ul http://www.payu.pl și http://www.przelewy24.pl/.

1.    Decontarea plăților electronice și a tranzacțiilor cu carduri de plată se efectuează, la alegerea clientului, prin intermediul PayU.pl sau Przelewy24.pl. Plățile electronice și cu cardul sunt gestionate de:

1.    PayU.pl - societatea PayU S.A. cu sediul social în Poznań (adresa: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Judiciar Național sub numărul 0000274399, dosarele de înregistrare stocate de Tribunalul Districtual Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, cu un capital social de 4.000.000 PLN integral vărsat, NIP: 779-23-08-495..

2.    Przelewy24.pl - societatea PayPro S.A. cu sediul social în Poznań (adresa: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Judiciar Național ținut de Tribunalul Districtual Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, Secția a 8-a Comercială a Registrului Judiciar Național sub numărul KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068..

4.    Plata în rate - plata se face integral sau parțial cu fonduri provenite dintr-un împrumut acordat de societate:

1.    ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA, cu sediul social în Varșovia, ul. Łopuszańska, nr. 38D, 02-232 Varșovia, cu un capital social de 725.216.080,00 PLN (integral vărsat), înregistrată în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești ținut de Tribunalul Districtual pentru Capitala Varșovia din Varșovia, Divizia a 13-a Comercială a Registrului Național al Instanțelor Judecătorești sub KRS nr.: 0000305178, NIP: 1070010731, REGON: 141387142).

2.    MBANK SPÓŁKA AKCYJNA, cu sediul social în Varșovia, ul. Senatorska 18, 00-950 Varșovia, cu un capital social de 168 840 628,00 PLN (vărsat integral), înregistrată în registrul antreprenorilor din Registrul național al instanțelor judecătorești ținut de Tribunalul districtual pentru capitala Varșovia din Varșovia, Divizia a XII-a economică a Registrului național al instanțelor judecătorești sub numărul KRS: 0000025237, NIP: 5260215088, REGON: 001254524).

3.    SANTANDER CONSUMER BANK SPÓŁKA AKCYJNA. cu sediul social în Wrocław, ul. Strzegomska 42c, 53-611 Wrocław), cu un capital social de 520.000.000,00 PLN (integral vărsat), înscrisă în registrul antreprenorilor din Registrul Curții Naționale de Justiție ținut de Tribunalul Districtual Wrocław - Fabryczna din Wrocław, Divizia a VI-a Economică a Registrului Curții Naționale de Justiție sub numărul KRS: 0000040562, NIP: 5272046102, REGON: 012736938..

4.    CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA cu sediul social în Wrocław, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești de către Tribunalul Districtual pentru Wrocław-Fabryczna din Wrocław, Divizia Comercială VI din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești, KRS nr.: 0000039887, NIP: 6570082274, cu un capital social de 699.000.000 PLN

2.    Termen de plată:

1.    În cazul în care Clientul alege să plătească prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile calendaristice de la încheierea Contractului de vânzare..

2.    În cazul în care Clientul optează pentru plata în numerar la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la livrarea lotului..

5. COSTUL, MIJLOACELE ȘI TERMENUL DE LIVRARE A PRODUSULUI

1.    Livrarea produsului este disponibilă pe teritoriul Republicii Poloneze..

2.    Livrarea produsului către client este contra cost, cu excepția cazului în care contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a Produsului (inclusiv taxele de transport, de livrare și poștale) sunt indicate Clientului pe paginile web ale Magazinului online în fila de informații privind costurile de livrare și în timpul plasării comenzii, inclusiv în momentul exprimării voinței Clientului de a fi obligat prin Contractul de vânzare..

3.    Vânzătorul va pune la dispoziția Clientului următoarele metode de livrare a Produsului:

1.    Livrare prin curierat, ramburs la livrare

2.    Trimitere paletizată

4.    Termenul de livrare a Produsului către Client este de până la 14 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care un termen diferit este specificat în descrierea Produsului sau în timpul procesului de Comandă. În cazul Produselor cu termene de livrare diferite, termenul de livrare va fi cel mai lung termen menționat, care nu va depăși, totuși, 30 de Zile lucrătoare. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează.:

1.    În cazul în care clientul alege să plătească prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data creditării contului bancar sau a contului de decontare al vânzătorului..

2.    În cazul în care Clientul alege ca metodă de plată rambursarea contra cost, de la încheierea Contractului de vânzare.

3.    În cazul în care clientul optează pentru plata în rate - de la data la care vânzătorul este notificat de către creditor cu privire la încheierea unui contract de credit cu clientul, dar nu mai târziu de la data la care contul bancar al vânzătorului este creditat cu fondurile provenite din creditul acordat clientului..

6. PLÂNGERE PRIVIND PRODUSUL

1.    Baza și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de Client în cazul în care Produsul vândut are un defect fizic sau juridic (garanție) sunt stabilite în legile general aplicabile, în special în Codul civil (inclusiv articolele 556-576 din Codul civil)..

2.    Vânzătorul este obligat să livreze produsul clientului fără defecte. Informații detaliate privind răspunderea Vânzătorului pentru defectele Produsului și drepturile Clientului sunt specificate pe site-ul web al Magazinului online, în fila de informații privind reclamațiile..

3.    O reclamație poate fi depusă de către client, de exemplu:

1.    în scris la: ul. Technologiczna 2B, 45-839 Opole, Poland;

2.    în format electronic prin e-mail la adresa: info@iiyama-eshop.ro.

4.    Se recomandă ca clientul să precizeze în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data apariției defectului; (2) o cerere privind metoda de aducere a produsului în conformitate cu contractul de vânzare sau o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contractul de vânzare; și (3) datele de contact ale reclamantului - acest lucru va facilita și accelera procesarea reclamației de către vânzător. Cerințele specificate în fraza precedentă reprezintă doar o recomandare și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără descrierea recomandată a reclamației..

5.    Vânzătorul răspunde imediat la reclamația clientului, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la depunerea acesteia. În cazul în care clientul, care este un consumator, a cerut înlocuirea bunurilor sau înlăturarea defectului sau a făcut o declarație privind reducerea prețului, precizând suma cu care urmează să fie redus prețul, iar vânzătorul nu a răspuns la această cerere în termen de 14 zile calendaristice, se consideră că cererea a fost justificată..

6.    Clientul care își exercită drepturile în cadrul garanției este obligat să livreze produsul defect la adresa: ul. Technologiczna 2B, 45-839 Opole, Poland. În cazul unui Client care este consumator, costul livrării produsului va fi suportat de către Vânzător, în cazul unui Client care nu este consumator, costul livrării va fi suportat de către Client. În cazul în care, din cauza tipului de Produs sau a modului în care este instalat, livrarea Produsului de către Client ar fi excesiv de dificilă, Clientul este obligat să pună la dispoziția Vânzătorului Produsul la locul unde se află Produsul..

7.    În conformitate cu articolul 558 § 1 din Codul civil, răspunderea vânzătorului în garanție pentru produs față de clientul care nu este un consumator este exclusă..

7. PROCEDURILE EXTRAJUDICIARE DE PLÂNGERE ȘI DE RECURS ȘI NORMELE PRIVIND ACCESUL LA ACESTE PROCEDURI

1.    Informații detaliate cu privire la posibilitatea unui client care este consumator de a utiliza procedurile extrajudiciare pentru soluționarea plângerilor și exercitarea pretențiilor, precum și regulile de acces la aceste proceduri, sunt disponibile pe site-ul internet al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor la adresa: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

2.    Există, de asemenea, un punct de contact la președintele Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl sau adresa scrisă: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varșovia.), a cărui sarcină este, printre altele, de a oferi asistență consumatorilor în probleme legate de soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum..

3.    Consumatorul are la dispoziție următoarele exemple de proceduri extrajudiciare de reclamație și recurs: (1) o cerere de soluționare a litigiului la o instanță amiabilă permanentă pentru consumatori (pentru mai multe informații, a se vedea: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) o cerere de soluționare extrajudiciară a litigiului la un inspector provincial al Inspecției Comerciale (pentru mai multe informații, a se vedea site-ul web al inspectorului cu jurisdicție asupra locului de desfășurare a activității vânzătorului); și (3) asistența unui mediator districtual (municipal) pentru consumatori sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (de exemplu, Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi). Consilierea este oferită, printre altele, prin e-mail la adresa porady@dlakonsumentow.pl și la numărul de asistență telefonică pentru consumatori 801 440 220 (linia de asistență telefonică este deschisă în zilele lucrătoare, între orele 8:00 și 18:00, taxa de apel este percepută în funcție de tariful operatorului)..

4.    O platformă de soluționare online a litigiilor dintre consumatori și comercianți la nivelul UE (platforma ODR) este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR este un site web interactiv și multilingv care oferă un ghișeu unic pentru consumatorii și comercianții care doresc să soluționeze pe cale extrajudiciară un litigiu privind obligațiile contractuale care decurg dintr-un contract de vânzare sau de prestări de servicii online (pentru mai multe informații, a se vedea site-ul web al platformei sau adresa de internet a Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.).

8. DREPTUL DE RETRAGERE

1.    Un consumator care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din contract fără a indica un motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor prevăzute la punctul. 8.8 din Regulament. Trimiterea declarației înainte de termenul limită este suficientă pentru a-l respecta. O declarație de retragere dintr-un contract poate fi făcută, de exemplu:

1.    în scris la: ul. Technologiczna 2B, 45-839 Opole, Poland;

2.    în format electronic prin e-mail la adresa: info@iiyama-eshop.ro.

2.    Un model de formular de retragere este inclus în anexa nr. 2 la Legea privind drepturile consumatorilor și este, de asemenea, disponibil la punctul. 11 din Regulament și pe site-ul web al magazinului online, în fila privind retragerea din contract. Consumatorul poate utiliza modelul de formular, dar nu este obligatoriu.

3.    Perioada de retragere începe:

1.    pentru un contract în executarea căruia vânzătorul livrează produsul, fiind obligat să transfere proprietatea acestuia (de exemplu, contractul de vânzare) - de la intrarea în posesia produsului de către consumator sau de către o terță parte indicată de acesta, alta decât transportatorul, și în cazul unui contract care: (1) implică un număr de Produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la luarea în posesie a ultimului Produs, lot sau parte, sau (2) implică furnizarea regulată de Produse pentru o perioadă determinată - de la luarea în posesie a primului Produs.;

2.    pentru alte contracte, de la data încheierii contractului.

4.    În caz de retragere dintr-un contract la distanță, contractul se consideră că nu a fost încheiat..

5.    Vânzătorul este obligat să returneze consumatorului imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației de retragere a consumatorului, toate plățile efectuate de către consumator, inclusiv costurile de livrare a produsului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de consumator, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită disponibilă în magazinul online). Vânzătorul va rambursa plata folosind aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de rambursare care nu implică niciun cost pentru consumator. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși produsul de la consumator, Vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la consumator până când a primit produsul înapoi sau până când consumatorul a furnizat dovada returnării, oricare dintre aceste evenimente are loc mai întâi.

6.    Consumatorul este obligat să returneze produsul vânzătorului imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data rezilierii contractului, sau să îl predea unei persoane autorizate de către vânzător să îl primească, cu excepția cazului în care vânzătorul s-a oferit să ridice el însuși produsul. Pentru a respecta termenul este suficient să trimiteți înapoi Produsul înainte de expirarea acestuia. Consumatorul poate returna Produsul la adresa: ul. Technologiczna 2B, 45-839 Opole, Poland.

7.    Consumatorul este răspunzător pentru orice diminuare a valorii produsului care rezultă din utilizarea produsului dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului..

8.    Eventualele costuri asociate cu retragerea unui consumator care trebuie suportate de către consumator:

1.    În cazul în care consumatorul a ales o altă metodă de livrare a produsului decât cea mai ieftină metodă obișnuită de livrare disponibilă în magazinul online, vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare suportate de acesta..

2.    Consumatorul va suporta costurile directe de returnare a produsului.

3.    În cazul unui produs care este un serviciu a cărui executare a început - la cererea expresă a consumatorului - înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul care își exercită dreptul de retragere după ce a făcut o astfel de cerere este obligat să plătească pentru prestația furnizată până la retragere. Suma care trebuie plătită se calculează proporțional cu ceea ce a fost furnizat, ținând seama de prețul sau de remunerația convenită în contract. În cazul în care prețul sau remunerația sunt excesive, baza de calcul a sumei respective este valoarea de piață a prestației.

9.    Dreptul de retragere al consumatorului dintr-un contract la distanță nu se aplică în cazul contractelor:

1.    (1) pentru prestarea de servicii, în cazul în care vânzătorul a executat integral serviciul cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea executării că după executarea prestației de către vânzător își va pierde dreptul de a se retrage din contract; (2) în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile pieței financiare, asupra cărora vânzătorul nu are niciun control, și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere; (3) în care obiectul prestației este un produs nerefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia; (4) în care obiectul prestației este un produs care se deteriorează rapid sau are un termen de valabilitate scurt; (5) în care obiectul prestației este un Produs furnizat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare; (6) în care obiectul prestației este reprezentat de Produse care, după livrare, datorită naturii lor, sunt combinate în mod inseparabil cu alte lucruri; (7) în care obiectul prestației sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare, a căror livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile de pe piață asupra cărora vânzătorul nu are niciun control; (8) în care consumatorul a solicitat în mod expres ca Vânzătorul să vină la el în scopul efectuării unei reparații sau întrețineri urgente; dacă Vânzătorul furnizează alte servicii suplimentare decât cele solicitate de consumator sau livrează Produse, altele decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau a întreținerii, consumatorul are dreptul de a denunța contractul în ceea ce privește serviciile sau Produsele suplimentare; (9) în cazul în care obiectul livrării este o înregistrare sonoră sau vizuală sau un program informatic furnizat în ambalaj sigilat, dacă ambalajul este deschis după livrare; (10) pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament; (11) încheiate prin intermediul unei licitații publice; (12) pentru furnizarea de cazare, alta decât cea în scop rezidențial, transportul de bunuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, evenimente sportive sau culturale, dacă în contract se specifică data sau perioada de prestare a serviciului; (13) pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material, în cazul în care executarea a început cu consimțământul expres al consumatorului înainte de sfârșitul perioadei de retragere și după ce vânzătorul a informat consumatorul cu privire la pierderea dreptului de retragere.

10.  Dispozițiile cuprinse în prezenta secțiune 8 din Termeni și condiții referitoare la consumator se aplică de la 1 ianuarie 2021 și, pentru contractele încheiate începând cu această dată, și Clientului sau Clientului care este o persoană fizică ce încheie un contract direct legat de activitatea sa profesională, dacă din conținutul contractului respectiv rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru persoana respectivă, care rezultă în special din obiectul activității sale profesionale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea profesională.

9. DISPOZIȚII PRIVIND COMERCIANȚII

1.    Prezenta secțiune 9 din Termeni și condiții și toate dispozițiile cuprinse în aceasta se adresează și, prin urmare, sunt obligatorii numai pentru un Client sau un Destinatar de servicii care nu este un consumator și, începând cu 1 ianuarie 2021 și pentru contractele încheiate începând cu această dată, care nu este, de asemenea, o persoană fizică care încheie un contract în legătură directă cu activitatea sa comercială, în cazul în care din conținutul contractului respectiv reiese că acesta nu este de natură profesională pentru persoana respectivă, rezultând în special din obiectul activității sale comerciale pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea comercială.

2.    Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii acestuia. În acest caz, retragerea din contractul de vânzare poate avea loc fără a se oferi niciun motiv și nu dă naștere la nicio pretenție din partea clientului față de vânzător.

3.    Vânzătorul are dreptul de a limita metodele de plată disponibile, inclusiv de a solicita plata anticipată integrală sau parțială, indiferent de metoda de plată aleasă de client și de faptul că a încheiat contractul de vânzare.

4.    Furnizorul de servicii poate rezilia contractul de furnizare de servicii electronice cu efect imediat și fără a indica motivele, trimițând destinatarului serviciului o declarație corespunzătoare.

5.    Răspunderea Furnizorului de servicii/vânzătorului față de Client/Client, indiferent de temeiul său juridic, este limitată - atât în cadrul unei singure revendicări, cât și pentru toate revendicările în total - la valoarea prețului plătit și a costurilor de livrare în temeiul Contractului de vânzare, dar nu mai mult de o mie de zloți. Limitarea sumei menționate în fraza precedentă se aplică tuturor creanțelor formulate de Client/Client împotriva Prestatorului de servicii/Vânzătorului, inclusiv în cazul în care nu există un Contract de vânzare sau nu are legătură cu un Contract de vânzare. Furnizorul de servicii/vânzătorul este răspunzător față de Beneficiarul de servicii/Client numai pentru daunele tipice previzibile la momentul încheierii contractului și nu este răspunzător pentru profituri pierdute. Vânzătorul nu este, de asemenea, răspunzător pentru orice întârziere în transportul transportului transportului.

6.    Orice litigii apărute între Vânzător/Prestator de servicii și Client/Prestator de servicii vor fi supuse instanței judecătorești care are jurisdicție asupra sediului social al Vânzătorului/Prestatorului de servicii..

10. DISPOZIȚII FINALE

1.    Contractele încheiate prin intermediul magazinului online se încheie în limba poloneză.

2.    Modificarea Regulamentului de procedură:

1.    Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica Termenii și condițiile din motive importante, și anume: modificări legislative; modificări ale metodelor de plată și de livrare - în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a prevederilor acestor Termeni și condiții.

2.    În cazul încheierii unor contracte cu caracter continuu pe baza acestor Termeni și Condiții (de exemplu, furnizarea de Servicii electronice - Cont), Termenii și Condițiile modificate sunt obligatorii pentru Destinatarul Serviciilor dacă sunt îndeplinite cerințele prevăzute la articolele 384 și 384[1] din Codul civil, respectiv dacă Destinatarul Serviciilor a fost notificat în mod corect cu privire la modificări și nu a reziliat contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data notificării. În cazul în care modificarea Termenilor și condițiilor are ca rezultat introducerea unor taxe noi sau o creștere a taxelor actuale, destinatarul serviciului care este consumator are dreptul de a rezilia contractul.

3.    În cazul încheierii unor contracte de altă natură decât contractele continue (de exemplu, Contractul de vânzare) pe baza acestor Termeni și condiții, modificările aduse Termenilor și condițiilor nu vor afecta în niciun fel drepturile dobândite ale Destinatarilor de servicii/Clienților care sunt consumatori înainte de data intrării în vigoare a modificărilor aduse Termenilor și condițiilor, în special modificările aduse Termenilor și condițiilor nu vor afecta Comenzile deja plasate sau efectuate și Contractele de vânzare încheiate, executate sau executate.

3.    În ceea ce privește aspectele care nu sunt reglementate de prezenții Termeni și condiții, se aplică dispozițiile general aplicabile ale legislației poloneze, în special: Codul civil; Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Dz.U. 2002 nr. 144, pct. 1204, cu modificările ulterioare); pentru contractele de vânzare încheiate până la 24 decembrie 2014 cu Clienți care sunt consumatori, dispozițiile Legii privind protecția anumitor drepturi ale consumatorilor și răspunderea pentru daunele cauzate de un produs periculos din 2 martie 2000 (Dz. U. 2000 nr. 22, poziția 271, astfel cum a fost modificată) și Legea privind condițiile speciale de vânzare pentru consumatori și modificările Codului civil din 27 iulie 2002 (Dz.U. 2002 nr. 141, poziția 1176, astfel cum a fost modificată); pentru contractele de vânzare încheiate începând cu 25 decembrie 2014 cu Clienți care sunt consumatori - dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor; și alte dispoziții relevante din legislația general aplicabilă.

11. MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE
(ANEXA 2 LA LEGEA PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR)

 

Model de formular de retragere
(acest formular trebuie completat și returnat numai în cazul în care doriți să vă retrageți din contract)

- Adresa:

HSI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Technologiczna 2B,
45-839 Opole, Poland
iiyama-eshop.ro
info@iiyama-eshop.ro

– Prin prezenta, eu/noi(*) notific(*) retragerea mea/noastră din contractul de vânzare a următoarelor bunuri(*) contractul de furnizare a următoarelor bunuri(*) contractul de furnizare a următoarelor bunuri(*) contractul de prestare a următoarelor bunuri(*)/contractul de prestare a următoarelor servicii(*)

– Data încheierii contractului(*)/recepție(*)

– Numele consumatorului

– Adresa consumatorului

– Semnătura consumatorului (numai în cazul în care formularul este trimis pe hârtie)

– Data

(*) A se șterge, după caz.

 





keyboard_arrow_up Ultimul cumpărat
keyboard_arrow_up Więcej
close