GARANȚIE fără pixeli morți (suplimentar, pentru monitoarele desktop non-touch)

Suntem atât de încrezători în calitatea monitoarelor noastre, încât nu ne este teamă să acordăm o garanție suplimentară de calitate pentru panourile noastre.

iiyama oferă o "garanție de 30 de zile fără pixeli morți" pentru monitoarele achiziționate de pe iiyama-eshop.ro. Garanția este, desigur, independentă de garanția principală 36msc. 

Orice înlocuire se face imediat și gratuit, din ușă în ușă. 

 

Procedura de declarare a garanției 0 pixeli

1. De completat FORMULAR DE SERVICIU

2. După completarea formularului, se atribuie un număr RMA în termen de 24 de ore.

3. Serviciul va trimite un curier pentru a colecta monitorul în mod gratuit.

4. Monitorul este dus la centrul de service și diagnosticat în cel mai scurt timp.

5. Odată ce defecțiunea este confirmată, se trimite un nou monitor.

 

  

GARANȚIE 3 ani door-to-door (de bază, pentru toate monitoarele iiyama)

Scopul nostru este satisfacția fiecăruia dintre clienții noștri. De aceea, o tranzacție cu noi nu se încheie cu vânzarea unui dispozitiv. Serviciile și asistența pentru clienți sunt cel puțin la fel de importante pentru noi. Asta pentru că dorim să ne convingem clienții că au făcut alegerea corectă cu achiziția lor. Vă oferim consultanță de specialitate nu numai înainte, ci și după achiziționarea produselor noastre.

Vă vom oferi o garanție de 3 ani pentru fiecare monitor și panou LCD. În cazul unei defecțiuni, puteți conta pe serviciul nostru gratuit din ușă în ușă. Iar dacă aveți întrebări sau probleme, centrul nostru de servicii pentru clienți va fi bucuros să vă ofere răspunsuri cuprinzătoare.

 

 

Procedura de declarare a garanției

1. De completat FORMULAR DE SERVICIU

2. După completarea formularului, se atribuie un număr RMA în termen de 24 de ore.

3. Serviciul va trimite un curier pentru a colecta monitorul în mod gratuit.

4. Monitorul este dus la centrul de service și diagnosticat în cel mai scurt timp.

5. Odată ce defecțiunea este confirmată, aceasta este rapid reparată sau înlocuită și returnată clientului.  

Vă rugăm să rețineți că vi se poate trimite un monitor de înlocuire (fără costuri suplimentare) pe durata reparației.

 

 

Link: Declarație de garanție online rapidă 

Extras din garanție

UTILIZATOR DISTINCT, Felicitări pentru decizia de a achiziționa un monitor iiyama. Vă dorim multă plăcere și plăcere în utilizarea acestuia. Produsele noastre sunt proiectate folosind tehnologie de ultimă generație și fabricate în conformitate cu standardele ISO. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că și un monitor iiyama este un produs tehnic care este supus anumitor toleranțe în timpul producției și transportului. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați cardul de service furnizat împreună cu unitatea, unde veți găsi, de asemenea, descrieri privind modul de rezolvare a celor mai frecvente probleme. Performanțele monitorului pot fi, de asemenea, afectate de condițiile ambiante, de setări necorespunzătoare sau de o placă grafică necorespunzătoare. În cazul unor defecțiuni, vă stăm bineînțeles - pe lângă partenerii noștri de vânzări - la dispoziție în permanență cu o gamă largă de servicii. Garanția pentru monitoarele marca iiyama se bazează pe prevederile legale, prin care perioada de garanție pentru defectele care nu sunt constatate în cadrul obligației legale a clientului de a inspecta obiectul achiziției și de a face o reclamație este de 36 de luni, cu condiția ca locul de reședință sau locul de muncă al proprietarului monitorului să fie Polonia. În cazul unor cereri de garanție justificate de către client, iiyama Polska Sp. z o.o. iiyama este obligată să remedieze defecțiunea într-unul dintre următoarele moduri: prin reparare prin furnizarea unui monitor de înlocuire prin înlocuirea dispozitivului defect cu un produs de generație mai nouă. iiyama va suporta toate costurile legate de repararea dispozitivului defect sau de furnizarea unui monitor de înlocuire. Service-ul are loc din ușă în ușă. Monitoarele vor fi trimise și ridicate prin curier UPS pe cheltuiala iiyama Polonia. Dreptul de a solicita daune-interese, în special pentru neexecutare, este exclus.

URMĂTOARELE DEFECTE NU FAC OBIECTUL CERERILOR DE GARANȚIE:

deteriorări vizibile în timpul transportului,

Deteriorarea sau deteriorarea cauzată de forță majoră sau de influențe de mediu (de exemplu, umiditate, fulgere, praf etc.),

Deteriorarea sau deteriorarea cauzată de utilizarea produsului.

depozitare și utilizare incorectă, de exemplu nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, defecțiuni datorate software-ului defect și erorilor

defecte cauzate de deschiderea dispozitivului,

Dăune sau deteriorări cauzate de deschiderea dispozitivului.

deteriorări cauzate de deschiderea de către persoane neautorizate de iiyama,

deteriorări mecanice care nu sunt cauzate de iiyama.

deteriorări mecanice care nu sunt un defect de transport ascuns, pete de culoare cauzate de câmpurile magnetice puternice din mediul monitorului, imagine permanentă rezultată din afișarea îndelungată a unei imagini statice, reducerea luminozității CRT-ului, reducerea luminanței iluminării de fundal a panourilor TFT în timpul funcționării continue (mai mult de 10 ore pe zi fără un dispozitiv de protecție

.

pentru panourile LCD: maximum 0,0005% din punctele afișate, de exemplu, maximum 4 puncte la o rezoluție de 1024x768, dar maximum două puncte luminoase în centrul imaginii.

.

keyboard_arrow_up Ultimul cumpărat
keyboard_arrow_up Więcej
close