Cataloage de oferte pe hârtie? Un lucru de domeniul trecutului! Optați pentru chioșcuri de informare

Printre numeroasele opțiuni disponibile astăzi pentru promovarea serviciilor sau produselor companiilor, clasicele cataloage de oferte pe hârtie sunt încă foarte populare. Dacă și dumneavoastră le folosiți, ar trebui să luați în considerare înlocuirea acestor materiale cu versiuni electronice. Vă puteți comunica oferta într-un mod mult mai atractiv și mai ușor de citit pentru destinatar - pe ecranele infokiosk-urilor. În articol, specialiștii de la magazinul nostru de monitoare iiyama prezintă posibilitățile de aplicare a acestora. Ei le descriu pe exemplul showroom-urilor auto, al magazinelor de îmbrăcăminte, al saloanelor de coafură și al vânzătorilor de apartamente - vedeți de ce merită să investiți în aceste dispozitive!

De ce să înlocuiți cataloagele de hârtie cu infochioșcuri?

Deși pliantele de oferte încă stau la baza multor campanii de marketing, acestea devin încet-încet învechite, deoarece tehnologiile moderne le înlocuiesc. Principalele dezavantaje ale cataloagelor de hârtie sunt costurile ridicate de producție și imposibilitatea de a menține informațiile la zi. Investind în infokiosk-uri iiyama, veți elimina problemele de mai sus.

În același timp, veți obține beneficii suplimentare, deoarece alte avantaje ale acestor dispozitive includ:

  • ușurința excepțională de utilizare,
  • posibilitatea de a publica oferte 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an și înlocuirea lor periodică, de exemplu, conform unui program prestabilit,
  • un design modern și atrăgător.

Ceea ce este important, posibilitățile practice de utilizare a chioșcurilor de informare iiyama sunt numeroase și fiecare companie le poate adapta la nevoile sale.

Alegeți un infochioșc pentru showroom-ul dumneavoastră auto

Cataloagele de hârtie sunt un element de bază al campaniilor publicitare pentru companiile care vând mașini noi. Acestea oferă clienților o prezentare generală a gamei actuale de vehicule, inclusiv a opțiunilor pentru echipamente suplimentare. Cu toate acestea, pentru a obține informații specifice legate de prețul unui anumit model, este necesar să se vorbească cu un vânzător. După cum explică specialiștii noștri de la iiyama shop, chioșcul de informații rezolvă această problemă, ușurând astfel povara angajaților din showroom-urile auto.

Cu ajutorul ecranului tactil, este posibilă atât familiarizarea cu oferta de mașini, cât și configurarea rapidă a modelului adaptat nevoilor proprii, obținând informații despre prețul orientativ. Pe de altă parte, o versiune mai mică a acestui dispozitiv, cum ar fi Sveltamodel, versiunea mai mică a acestui dispozitiv, cum ar fi modelul Svelta, este ideală pentru a oferi informații interactive despre automobilul specific lângă care este plasat.

infokioski-sklep-odziezowy

Pariez pe chioșcuri de informare în magazinele de îmbrăcăminte

Un alt exemplu de loc în care chioșcurile sunt ideale este în marile magazine de îmbrăcăminte staționare. Și aici, dispozitivele sunt potrivite pentru a acționa ca ghizi interactivi. Poziționate în diverse puncte din incintă, acestea facilitează navigarea, indicând unde se află anumite colecții de îmbrăcăminte.

În același timp, după cum explică specialiștii de la magazinul nostru de monitoare iiyama, prin instalarea unui software adecvat în monitoare, este posibil să se ofere clienților posibilitatea de a comanda online. Acest lucru va ușura sarcina comercianților și, în același timp, va oferi posibilitatea de a achiziționa haine, de exemplu, într-o mărime sau culoare care în prezent nu este disponibilă în oferta staționară.

Introduceți tehnologia modernă în salonul dumneavoastră de coafură

Pentru a prezenta cât mai multe posibilități de utilizare a infokiosk-urilor, ne vom uita acum la saloanele de coafură. Potrivit specialiștilor noștri din magazinele iiyama, aceste dispozitive pot fi folosite și în saloanele de coafură ca și cataloage interactive de coafuri. Astfel, clientul va avea posibilitatea de a examina mai îndeaproape fiecare coafură (pentru a o vedea din toate părțile) și de a o alege pe cea care corespunde tuturor așteptărilor sale.

Utilizați chioșcurile de informare pentru a vinde apartamente

Dezvoltatorii au, de asemenea, de câștigat foarte mult dacă decid să investească în astfel de dispozitive. Un chioșc de informare este un instrument modern de promovare a investițiilor în construcții în curs de desfășurare. Monitoarele cu ecran tactil iiyama pot afișa, de exemplu, informații precum:

  • date tehnice despre apartamentele de vânzare,
  • avantaje ale locației clădirii în construcție,
  • liste de prețuri,
  • etapele de realizare a investiției,
  • promoții curente.

Schimbați cataloagele de hârtie cu soluții moderne cu iiyama!

După cum vedeți, merită să profitați de oportunitățile pe care tehnologiile moderne le aduc antreprenorilor. Infokiosk-urile pot înlocui complet clasicele dosare de oferte sau pot fi o dezvoltare atractivă și foarte funcțională a acestora. Ecrane tactile cu carcase pentru aceste dispozitive se regăsesc în oferta magazinului nostru cu echipamente de marcă iiyama iiyama. Aruncați o privire astăzi și comandați modelele alese!

Share this post

Zobacz więcej wpisów