- today
- label Sfaturi
- favorite 0 likes
- remove_red_eye 213 views
Prezentarea conținutului multimedia pe ecrane de format mare este unul dintre cele mai importante elemente ale multor campanii de marketing. Dacă aceste dispozitive sunt echipate cu tehnologie de semnalizare digitală, conținutul afișat pe ele poate fi gestionat de la distanță. Cu toate acestea, pentru a obține o personalizare extinsă a acestui conținut, monitoarele trebuie să fie integrate cu instrumente de marketing populare. În acest articol, explicăm cum se poate face acest lucru și de ce merită - consultați-l acum!
Tabel de conținut
- Ce este semnalizarea digitală?
- De ce merită să combinați semnalizarea digitală cu alte instrumente?
- Cum să utilizați platformele social media pentru a promova conținutul afișat pe ecrane?
- Cum pot contribui datele CRM la personalizarea conținutului afișat pe ecrane?
- Ce să utilizați pentru a integra semnalizarea digitală cu instrumentele de marketing?
- Sunteți interesat de acest subiect? Contactați consultanții iiyama
Ce este semnalizarea digitală?
Este un sistem pentru gestionarea de la distanță a mai multor ecrane conectate la o singură rețea - comunicarea se realizează prin intermediul unui server. Acesta vă permite să modificați conținutul care apare pe toate ecranele conectate sau doar pe cele selectate în același timp. Această funcție poate fi declanșată manual sau automat în cadrul unui program prestabilit.
De ce să combinați semnalizarea digitală cu alte instrumente?
Ecranele echipate cu această tehnologie sunt utilizate pe scară largă în marketing. Ele sunt instalate, de exemplu, în centrele comerciale și sunt folosite, printre altele, pentru a afișa publicitate. Cu toate acestea, pentru a le exploata pe deplin potențialul, merită să le combinați cu alte instrumente de marketing populare - platforme de social media și sisteme CRM.
Cu această soluție, obțineți capacitatea de a:
-
personalizarea conținutului multimedia în timp real - informațiile pot fi adaptate în orice moment exact la preferințele unui anumit grup de clienți,
-
creșterea implicării destinatarilor conținutului care apare pe ecrane - de exemplu, afișarea de informații care încurajează interacțiunea,
-
monitorizarea precisă a eficienței campaniilor de marketing (datorită combinării tehnologiei de semnalizare digitală cu instrumentele analitice).
Economisirea de bani este, de asemenea, un beneficiu important. Conținutul afișat pe ecrane standard trebuie să fie actualizat manual la fața locului, ceea ce necesită mai mulți angajați. În cazul modelelor cu semnalizare digitală acest lucru se face de la distanță, astfel încât funcționarea lor generează costuri semnificativ mai mici.
Cum pot fi utilizate platformele de social media pentru a promova conținutul afișat pe ecrane?
După o astfel de integrare, monitoarele care utilizează tehnologia digital signage vor afișa, de exemplu, comentariile utilizatorilor profilului social al companiei sau postările publicate pe acesta în timp real. Acest lucru face posibil, printre altele, să
-
creșterea implicării publicului prin încurajarea acestuia să publice conținut pe profilul social, deoarece acesta va fi afișat imediat pe ecran,
-
să construiți o imagine pozitivă a companiei - prezentând reacții și comentarii pozitive,
-
să țină oamenii la curent - de exemplu, promoții sau concursuri actuale.
Cum pot contribui datele CRM la personalizarea conținutului pe ecrane?
Sistemul CRM este o sursă completă de cunoștințe despre clienții unei companii. Acesta colectează informații privind, de exemplu, istoricul de achiziții al persoanelor care utilizează oferta și preferințele lor individuale. Ca urmare, combinarea acestuia cu tehnologia de semnalizare digitală face posibilă personalizarea precisă a conținutului afișat pe ecrane. Acest lucru face posibilă, de exemplu, afișarea de oferte adaptate la nevoile unui anumit public.
De asemenea, este posibilă prezentarea de conținut diferit pe ecrane în funcție de locația acestora. De exemplu, o reclamă pentru ecrane de plajă va fi mai populară la malul mării decât la munte, unde este mai bine să promovați, de exemplu, rucsacuri de drumeție.
Ce ar trebui să utilizați pentru a integra semnalizarea digitală în instrumentele dvs. de marketing?
Dacă investiți în ecrane de semnalizare digitală de la un producător bun, acestea vor veni cu siguranță cu software specializat pentru a permite integrarea completă cu instrumentele de marketing de mai sus. În cele mai multe cazuri, pentru aceasta se utilizează platforme de gestionare a conținutului (CMS). Acestea sunt extrem de funcționale și, în același timp, intuitive de utilizat. Ele au un design modular, ceea ce le face ușor de configurat și de adaptat la nevoile dumneavoastră.
Sunteți interesat de acest subiect? Vă rugăm să contactați iiyama
Experimentați beneficiile investiției în ecrane de semnalizare digitală și integrării acestora cu instrumentele dvs. de marketing. Alegeți iiyama moderne iiyamacare sunt echipate cu această tehnologie. Iar atunci când le cumpărați, veți avea acces la software-ul specializat iiSignage², care vă oferă capacități nelimitate de gestionare a afișajului. Contactați consultanții noștri de vânzări pentru a afla mai multe despre aceste dispozitive!
Ultimele intrări